Mglisty róż – V413 Rosy Moment – to kolor roku 2023 marki Tikkurila. Choć nieco przygaszony, emanuje ciepłem i empatią, podkreślając znaczenie bycia razem. Rosy Moment V413 symbolizuje niezwykłe momenty, gdy ścieżki życia dwóch osób się przenikają.

Fot. Materiały prasowe

– Poprzez nasz kolor roku Rosy Moment V413 chcemy zaznaczyć, jak istotne są relacje z ludźmi. Nieważne, czy dzielimy z kimś całe życie, czy spotykamy osobę, z którą od razu czujemy się komfortowo jak z kimś bliskim. Cały czas nasze losy przeplatają się ze sobą. Będąc razem i troszcząc się o siebie, wzajemnie dodajemy sobie kolorów w życiu. Możemy żyć pełniej, odczuwać radość i szczęście, możemy się rozwijać. Poprzez nasz kolor roku Rosy Moment V413 chcemy mówić, jak istotne jest bycie razem. Zwłaszcza po ostatnich latach wyobcowania, kiedy spędzaliśmy czas głównie w wąskich gronach, odbudowanie więzi międzyludzkich i poczucia wspólnoty w szerszym wymiarze nabiera szczególnego znaczenia, pozwala nam znów rozkwitnąć – komentuje Marta Chowańczak, manager marki Tikkurila.

Fot. Materiały prasowe

Kolor roku Tikkurila 2023 – V413 Rosy Moment – to delikatny róż o barwie nawiązującej do przygaszonego różowego złota w nowej, miękkiej i wyciszonej odsłonie. Nie dotyczą go żadne ograniczenia – może być wykorzystywany
w dowolnym miejscu w domu.

Fot. Materiały prasowe

Tikkurila poprzez Rosy Moment V413 chce inspirować do myślenia o kolorach w kontekście uczuć i wspomnień, opowiadania wspólnych historii poprzez kolory. Pokazuje,
że można czerpać siłę i energię z barw nawiązujących
do zdarzeń, których punktem wyjścia były ważne emocje.

Więcej na temat Koloru Roku Tikkurila 2023 można znaleźć na stronie https://tikkurila.pl/TikkurilaColorNow2023.

***

TIKKURILA to międzynarodowa marka wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. W ofercie posiada szeroką gamę farb, impregnatów czy emalii dla klientów indywidualnych, a także profesjonalistów oraz powłoki i rozwiązania przemysłowe. Tikkurila wiele uwagi poświęca bezpieczeństwu wytwarzanych przez siebie wyrobów, stąd też produkty tej marki są przyjazne dla użytkowników i środowiska naturalnego. Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Tikkurila opracowała jeden z najbardziej zaawansowanych na rynku systemów barwienia farb – AVATINT. Umożliwia on pigmentację produktów na ponad 13 tys. odcieni, dzięki czemu można przygotować aranżację przestrzeni według indywidualnych upodobań kolorystycznych i preferencji klientów. Dodatkowo doskonałe parametry użytkowe wyrobów Tikkurila zapewniają pomalowanym powierzchniom piękne i trwałe wykończenie.

Produkty Tikkurila dostępne są w sprzedaży w około 40 krajach od ponad 150 lat. Firma powstała w 1862 r. w Finlandii, na polskim rynku pojawiła się w 1998 roku. Obecnie jest częścią koncernu PPG.

Więcej informacji na temat marki dostępnych jest na stronie www.tikkurila.pl.