Simplicity – nowa odsłona kampanii marki Gorenje
Na początku czerwca Gorenje startuje z nową kampanią Simplicity 2021. Jest to już kolejna odsłona działań marketingowych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki na polskim rynku. Kampania potrwa dwa miesiące – od 1 czerwca do 30 lipca.
Jednym z najbardziej ekscytujących momentów przy projektowaniu swojego pierwszego mieszkania jest wybór urządzeń AGD, które mogą ułatwić codzienne życie. Gorenje jako producent sprzętu AGD, chce towarzyszyć konsumentom w tym ważnym dla nich czasie, dlatego to właśnie do nich kieruje swoją komunikację w ramach tegorocznej odsłony kampanii. Na potrzeby akcji powstał spot wizerunkowy oraz szereg działań pokazujący konsumentom gamę produktów z linii Simplicity oraz ich jakość i walory wynikające z użytkowania.
Gorenje w swoich działaniach związanych z kampanią Simplicity, wykorzystuje zarówno kanały online, jak i offline. Głównym trzonem akcji są działania ATL skupione w środowisku digital. Uzupełnimy ją również mocną komunikacją w social mediach, współpracą z influencerami oraz promocją konsumencką w punktach sprzedaży. Nasze działania będą opierały się także na komunikacji PR. Będziemy uczyć konsumentów oraz podkreślać jakość i funkcjonalność naszych produktów. A ich wykorzystanie wpisywać w codzienne obowiązki domowe sytuacje, czy drobne domowe problemy jakie towarzyszą nam w planowaniu codzienności i urządzaniu pierwszego mieszkania –
Polecane artykuły
Co tak naprawdę, według terapeuty, oznacza: mamy kryzys małżeński?
Hanna Szczygieł Madams https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2023/02/cropped-MADAMS-LOGOTYP1920-scaled-1.jpg 1400 336 https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2021/06/5631416693_57eb672761_k-1-1024x686.jpg 800 536Siedem rzeczy, które powinnaś powiedzieć swojemu wewnętrznemu dziecku
MADAMS Madams https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2023/02/cropped-MADAMS-LOGOTYP1920-scaled-1.jpg 1400 336 https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2021/06/pexels-quang-anh-ha-nguyen-884977-1024x683.jpg 800 534Siedem rzeczy, które możesz puścić wolno, a świat się nie zawali
MADAMS Madams https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2023/02/cropped-MADAMS-LOGOTYP1920-scaled-1.jpg 1400 336 https://www.madams.pl/wp-content/uploads/2021/05/pexels-gelatin-6357184-scaled-e1621371933148-1024x803.jpg 800 627Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager Gorenje
Linia Simplicity od Gorenje to sprzęty kuchenne wyposażone w najnowsze technologiczne rozwiązania ułatwiające nam codzienność. Do tego świetny design, prosta, ale przy tym nowoczesna forma oraz minimalistyczna kolorystyka. Linia występuję w dwóch podstawowych kolorach czerń i biel. Dodatkowym atutem jest również dostępna cena.
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/
Ostatnie komentarze