Słowne (dawniej Burda Książki), czyli nowa marka na polskim rynku wydawniczym mocno zaznacza swoją obecność pięcioma premierami. Thriller Joanny Opiat-Bojarskiej, powieść obyczajowa Katarzyny Kalicińskiej, książka duetu bestsellerowych autorek: Agnieszki Lingas-Łoniewskiej  oraz  Anny Szafrańskiej, mocna i ważna publikacja  Justyny Moraczewskiej o kobietach, które wyrwały się z kręgu przemocy, a także poradnik o odbudowywaniu zdrowej relacji z jedzeniem Elżbiety Lange, ukażą się 14 kwietnia.

Wydawnictwo Słowne, wraz z imprintami: Słowne mroczne, Słowne z uczuciem i Słowne młode powstało w wyniku rebrandingu Burdy Książki. Hasło nowej marki na polskim rynku wydawniczym brzmi „Książki, które tęsknią do ludzi”.

Premiera pierwszych pozycji wydanych przez Słowne została zaplanowana na 14 kwietnia. Są to książki o różnorodnej tematyce, zgodne ze strategią wydawnictwa, której celem jest dotarcie do kolejnych grup odbiorców i coraz pełniejsze odpowiadanie na oczekiwania czytelników.